საგაკვეთილო გეგმები


გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: სალომე ასათიანი
საგანი: ინგლისური ენა
სწავლების საფეხური/კლასი: III კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 7
გაკვეთილის თემა: პროფესიები
გაკვეთილის მიზანი: გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლეები შეძლებენ
·         ლექსიკური ერთეულების ამოცნობას (როგორც ზეპირი ასევე სწორი წერილობითი ფორმით)
·         მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღებას და თემასთან დაკავშირებული ლექსიკური ერთეულების გამოყენებას რეალურ სიტუაციაში (მოახდენენ ცოდნის ტრანსფერს);
·         ტექსტში მოცემულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით კონკრეტულ ქმედების შესრულებას (მართალია/მცდარია)
·         კრიტიკულ აზროვნებას, კომუნიკაციასა და თანამშრომლობას
·         ტექნოლოგიის გამოყენებას საგანმანათლებლო მიზნით


N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსი
დრო (წთ)
1
მასწავლებელი აცნობს გაკვეთილის თემას („Professions“)(რომელიც მოსწავლეების მიერ იქნა შერჩეული)მიზანს/შეფასების რუბრიკას მოსწავლეებს.
პრეზენტაციის მეთოდი
მთელი კლასი
დანართი 1 ppt
2 წუთი
2.
პატარა ტესტის საშუალებით მასწავლებელი ამოწმებს თუ რამდენად ყურადღებით ისმენდნენ მოსწავლეები საგაკვეთილო მიზნებს

მთელი კლასი/ინდივიდუალური
დანართი 1 ppt
2 წუთი
3
გამოწვევა: ჯგუფი დაყოფილია წყვილებში, ისინი წერენ პროფესიებს powerpoint-poppet რესურსების გამოყენებით (წინარე ცოდნის გააქტიურება)
გონებრივი იერიში
წყვილებში
ლეპტოპი, ინტერნეტი
5 წუთი
4
მოსწავლეები ქმნიან კომიქსებს,სადაც უნდა გამოიცნონ  პროფესიები და მოახდინონ სიტყვების მართლწერა. შემდეგ აკეთებენ პრეზენტაციას

წყვილებში
ლეპტოპი, პროექტორი
10წთ
5
მოსწავლეები საუბრობენ მათ საყვარელ პროფესიაზე და მოჰყავთ არგუმენტები
დისკუსია
მთელი კლასი

5 წუთი
6
მოსწავლეები აკეთებენ რომელიმე პროფესიის იმიტაციას, კლასის სხვა წევრებმა კი უნდა გამოიცნონ.
ქმედებაზე ორიენტირებული სწავლება
მთელი კლასი

3 წუთი
7
მოსწავლეები მუშაობენ წყვილებში, კითხულობენ მცირე ზომის ტექსტს, რომლის შემდეგაც წინადადებებს შეუსაბამებენ:მართალია/მცდარია

წყვილებში მუშაობა
მოსწავლის წიგნი, ფანქარი
10წუთი
8
მოსწავლეები შეუსაბამებენ სხვადასხვა პროფესიის ადამიანებს ის სამუშაო იარაღებთან, რომლებსაც ისინი იყენებენ თავიანთ სამსახურში (learningapps.org)
წერითი მუშაობის მეთოდი
წყვილებში მუშაობს
5 წუთი
9
გაკვეთილის შეჯამება (მოსწავლეებს ურიგდებათ ბარათები,სადაც ისინი წერენ რომელი აქტივობა მოეწონათ ყველაზე მეტად)
წერითი მეთოდი
მთელი კლასი
ბარათები
2 წუთი
10
საშინაო დავალების მიცემა: დაახასიათე „მეხანძრე“ (სამუშაო რვეული)
ვერბალური, ზეპირსიტყვიერების მეთოდი
მთელი კლასი

1 წუთი
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
·         უცხ.დ.III.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს მარტივი ინსტრუქციების გაგება.
·         უცხ.დ.III.5. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტების გაშიფრვა-წაკითხვა.
·         უცხ.დ.III.7. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ტექსტზე მუშაობის საწყისი ჩვევები და სტრატეგიები.
·         უცხ.დ.III.8. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი წერითი კომუნიკაციის განხორციელება.
·         უცხ.დ.III.11. მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
·         უცხ.დ.III.14. მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.
·         უცხ.დ.III.15. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან თანამშრომლობა.


შეფასება

კრიტერიუმები
დაბალი
საშუალო
საშუალოზე მაღალი
მაღალი
თემასთან დაკავშრიბულ ლექსიკურ ერთეულების ამოცნობა სხვადასხვა კონტექსტში და  მარტივ ინტერაქციაში მათ გამოყენება.
არ შეუძლია ლექსიკური ერთეულების ამოცნობა და მათი პრაქტიკული გამოყენება
ნაწილობრივ ამოიცნობს ლექსიკურ ერთეულებს სხვადასხვა კონტექსტში და დამოუკიდებლად ვერ ახერხებს მათ მარტივ ინტერაქციაში გამოყენებას
ახერხებს ლექსიკური ერთეულების  გამოცნობას თუმცა ზოგჯერ შეცდომით იყენებს რეალურ სიტუაციაში
უშეცდომოდ ამოიცნობს ლექსიკურ ერთეულებს სხვადასხვა კონტექსტში და თავისუფლად იყენებს მათ მარტივ ინტერაქციაში
შეუძლია კონკრეტული ქმედების შერულება ტექსტზე დაყრდნობით
არ შეუძლია ტექსტზე კონკრეტული ქმედების განხორციელება
დახმარების გარეშე ვერ ახერხებს კონკრეტულ მოქმედებას ტექსტზე დაყრდნობით
ხარვეზებით ხერხებს კონკრეტული ქმედების შესრულებას ტექსტზე დაყრდნობით
წარმატებით ასრულებს კონკრეტულ ქმედებას ტექსტზე დაყრდნობით
შეუძლია თანამშრომლობა და კომუნიკაცია თანატოლებთან
არ შეუძლია თანატოლებთან თანამშრომლობასა და კომუნიკაციას
უჭირს თანატოლებთან თანამშრომლობა და მათთან კომუნიკაცია
ახერხებს კომუნიკაციას მაგრამ უჭირს თანამშრომლობა
თავისუფლად თანამშრომლობს და კონტაქტობს თანატოლებთან
იყენებს ტექნოლოგიებს საგანმანათლებლო მიზნით
ვერ ფლობს კომპიუტერთან მუშაობის ზოგად უნარ-ჩვევებს.
მიზანმიმართუ-ლად არ იყენებს ისტის უნარჩვევებს
მეტწილად ახერხდბს ტექნოლოგიების გამოყენებას მიზნობრივად
მიზანმიმართულად იყენებს ტექნოლოგიებს საგანმანათლებლო მიზნით
ხელმოწერა: სალომე ასათიანი

No comments:

Post a Comment